torsdag 2 april 2009

ICA part Whatever

Här kommer den utlovade ICA-storyn:

Vi pratade idag! *bygger upp dramatik*

Scen 1

Kassan bredvid Snyggos öppnar och jobbiga tanter blir förvirrade.
"OMG, samma kassalinje, ny kassa hur göra?" (Ta gärna diskussion med folk i kassakön: Ja ja vet inte, det är väl hugget som stucket, vart står du ? Näääe , ja vet inte...)
*Jag plockar upp min Rambo-kniv ur handväskan*

Jag kör tankeöverföring:
"Byt kassa- switcha NUUUU till nyöppnad fort som faan-KÄRRING!"- That means JAG kommer fram snabbare till Snyggo.
Jag är cool och står kvar när de andra hoppar över till andra kassan men Fulo-brud framför mig vägrar byta.

Scen 2

Fulo-bruden limmar duktigt på "min" kille och jag vill klappa till henne i bakhuvudet...tills jag blir medveten om att han inte vill ha henne.

-Hej hej, säger han till Fulo-brud
-Hallåååååå där svarar hon (som om hon hade huvudrollen i Sound of Music)
-Det blir 64 kronor
-Jaaaaaaaaamenvisst ("sjunger" igen, gällt, skär i öronen)

Jag packar upp mina varor och kan inte möta hans blick för jag håller på att börja skratta.
Stirrar stint i min kundkorg men ser i ögonvrån hur killen tänker:
HUH? Weird chick! (Fulo, inte jag)
När hon har sjungit sitt "Taaack så myyyycket- hej dåååååå" är det min tur.

Scen 3 (Min tur)

Jag: Hejhej (avfyrar förföriskt leende) ...och en tia-lott sen också...
Snyggo: Självklart!
(Tänker: Ja, självklart älskling, om ja vinner drar vi, faan va snygg du är, like that tattoo on the underarm också, får man slicka på den eller?)

Jag fibblar med ICA-kort och betalkort men tappar inget och dreglar inte som ett mifffo.

Snyggo: Glöm inte din lott. Och så kan du godkänna där nu också...Oj! Nu blev det mycket, hehe!

Jag: Ja men gud ja, nu stressade du mig oerhört. (Ler skitfånigt men tror att jag är sexigt flirtig)
Snyggo: Nä, vi ska inte prata om stress- du skulle bara veta hur jag har det.
Jag: Är det så? Va jobbigt du har det...(ler flörtigt slash dumt IGEN)

Jag packar varor

Snyggo: Vill du ha ditt kvitto?
Jag: No, it´s your to keep, put it on your bedroomwall...
näe...de sa ja inte...men ja sa:
Jag: Nejtack det är bra ändå.
Men jag SJÖNG det, som Fulo-bruden...I´m such a loser

Jag hoppas vid Gud att han och jag inte kommer lära känna varann eller näe...
Såklart vi ska...it´s meant to be...men frågan är hur han i sådana fall ställer sig till att läsa dessa stalker-inlägg som t.o.m är ettikerade ICA-snubben.

Flattering?
Sjukt?
Charming with a twist?

Who can tell?

4 kommentarer:

  1. du var no. 1 läcker! trust me darling! <3

    SvaraRadera
  2. Icasnubben..ja på riktigt..eh...ja.2 april 2009 kl. 22:13

    Meh, nästa gång kan du väl kan du väl göra nåt med drastiskt så jag fattar?! Tycker att du är lite lam, jag känner att jag är lite i limbo och svävar. Kanske att du kan visa lite hud, vet inte. Kanske visa pattarna. Ja, DET är bra, riktigt bra.

    SvaraRadera
  3. Samma snubbe, med rättstavning...2 april 2009 kl. 22:15

    Jag menade mer drastiskt, MER...sorry för osexig felstavning- inte bra. *sjunger högt VISA PATTARNA*

    SvaraRadera
  4. Men vaddå? Visa tuttar??!! Det känns sådär...well..snygg äru..*tänker på´t*

    SvaraRadera