fredag 24 april 2009

Leksak

Jag SKA gå å lägga mig men jag vill inte.
Jag älskar min egen tid och därför är det ungefär såhär:


  • Telefonsamtal med lovely best friends
  • MSN med best friends
  • Lyssna på Spotify (tyst) med Lovely My Chemical Romance
Varför måste man sova för?
Jag vill inte att det ska slut, mitt fria liv med mig, bara mig...och mina tankar

Älskar ett sånt här samtal med varannan-vecka mamma med barn:

Mamman; AAAAAAWWWWW
Jag: Vad?
Mamman: Men va faan, nu dör den tror ja
Jag: Telefonen?
Mamman: Nääääe...vänta...HÖRRU...(ropar på äldsta dottern) Den döööööör...
Dottern: Vaddå?
Mamman: Tamagochin
Dottern: Få se...näjä..den var bara lite sjuk.
Jag: Vad händer om man inte tar hand om Tamagochin? Dör den då? Och så måste man köpa en ny?
Mamman: Nääe men man får börja om från början och vem orkar det? Vem vill ta hand om en spädbarnstamagochi? Det är ju så lugnt och skönt när de väl har gift sig och flyttat hemifrån.

Såna leksaker ska ja köpa till K!
-Näääe den här Barbien behöver vi inte leka med. Hon har gift sig och flyttat hemifrån...

Guld!

Näe..va säger ni?
Ska Chemical Romance vagga oss till sömns.

Grymme låt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar