tisdag 14 april 2009

Aka Pling Forsman

Min dotter har varit hemma sen igår vid 15-tiden och har inte börjat irritera mig förrän nu.
(Om man inte räknar imorse när hon vägrade borsta tänderna).
Nu textförfattar hon dåliga låtar i soffhörnet om ketchup och senap och
"baaaaaaa-aaaajs"(tonartshöjning) å någonting om att det är söndag idag.

Nu ska hon i säng övertända monster.
Och så den ja:

"Paaaaaaaaaappaaaaaaa, ja vill ha min pappa"
"Ropa hur mycket du vill på pappa du får inte sparka på mig ändå"

*gnisslar tänder och låter bli att kasta henne i sängen*

Få se va sa vi nu?
Nästa pappahelg infaller om hur många veckor då?
Snälla gode gud, änglar eller andra högre makter, gör så att jag får sova inatt...

5 vakna nätter är nog mitt maxantal...grååååta.. fan...virsuhelvete va faan är det med dig!???!!! Det räcker nu!
(läs med sammanpressade tänder)

AAAAAARRRRGGGHHHHHHH!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar