onsdag 21 januari 2009

Händelser

Denna dag har haft mycket spännande i sitt sköte
  • Städat som en liten blå (dammsugit 2 r o k).
  • Diskat ( hamnar i nån form av extas varje gång jag kliver ut i köket*va fint här är- ska ja slicka på diskbänken? Näääe...eller? Joooe ja gört!*)
  • Cyklat till träningen och hem igen då passet var fullbokat. Det gjorde inget, hade ingen lust egentligen. Lucky me!
  • Har tittat med Cockerspanielöga (nä, båda ögonen) på min hyresvärd i en tapetdialog i mitt sovrum.

Har även suttit i telefon med Weirdo och hittat på små sagor om MSN-gubbarna. Om vi var fantasifulla eller hjärnslöa kan inte jag bedöma, det är upp till er att ta ställning. Sitt inte apatiska utan TA ställning i frågan.

Weirdo: -A men kolla här då Skickar Kramflickan (den där med utsträckta armar ni vet) bakom ett får









Jag:-Mm
Weirdo:-Den här då (kramflickan bakom en snigel)
(Weirdo går nästan upp i falsett) Fast den här är nästan värst!! (Kramflickan+ hund)
Jag:Vaddå, skulle de va värre att sätta på hunden än fåret?
Weirdo: Ja det tycker ja nog.
Jag: När ska man använda regnbågen?
Weirdo: Det vet ja inte
Jag: Häpp
Weirdo: Ja vill ha räksallad

Osv..etc...mm...fast säkert inte mer än 10 minuter-en kvart. Lika lång tid som det tar att kasta ihop en pizza.
Det här är förstås bara ett utdrag av kvällens insiktsfulla analyser men ja känner ändå att vi kan stoppa där. Det känns som en självklarhet att ni förstår hur landet ligger men jag vill ändå understryka att jag och mina vänner har så himla mycket och fundera på.

Natti folks!

1 kommentar:

  1. Haha, tack för välkomnandet! Nä, hon är verkligen en sort för sig den där tanten.

    SvaraRadera