onsdag 28 januari 2009

Önskelistan

  • Att nån kommer hit och styr upp bland alla foton i datorn samt går igenom va som ska bli papperskopior och gärna scrapbookar lite av de finaste bilderna.
  • Att mitt konto imorrn är fullt med deg/kosing/dollars eller helst swedish crowns i massor
  • Att tapeterna åker och handlar sig och kastar sig upp på väggen
  • Att min snygga rika husband 2 b (han med schyssta armarna och sneda leendet) ringer mig per omgående- va är det som tar sån tid?
  • Att inbjudan till gratis chartervecka..näe två veckor vill vi ha...för mig och K trillar in via MSN, brev, SMS eller via vanlig hederlig telefoni.

Vad ska man göra nu då? Slentrianknarka eller??!!
Det händer fan ingenting i mitt liv. Jag tror jag faller i koma av tristess faktiskt. Fast innan ja gör det ska ja kolla 2½ män och Sex and the city.

1 kommentar:

  1. Nää, 2½ män är faktiskt inte ens roligt! SATC däremot har jag full förståelse för.

    SvaraRadera