fredag 23 januari 2009

Ord

Eftersom ja numera lever i en bloggvärld (bland annat) så vill ja bara delge den kick och den drog jag numera injicerar satan.
Dagligen skriker du ut i världen vad du tycker och tänker.
Ibland modifierat ibland väldigt sant. Ibland vet du inte ens själv. Det är en tanke som tar form.

I en blogvärld händer det att man boundar hårt!
Jag har boundat hårt på flertalet bloggar.
Jag har t.ex funnit en ny ÄKTA vän som bara fulfill my vardag. Det började på ploj men han kan få mig att skratta tills ja kräks (älskar) men kan även komma med kloka ord och nycklar då allt inte är hajbaloolife.
I en blogvärld spelar ålder inte någon roll men vi börjar ofta så i en kontakt:
"Oj, gamla tanten säger hejhejhej till unga pojken/flickan" eller så vet vi inte hur gamla vi är.
Ibland möts man i sitt tänk. Det är så fränt!

Jag är en sucker på ord.
Hade en kortare chat med en av mina bloggidoler ikväll där ordet mentalkn***ad kom upp.

-Har du upplevt det? sa jag
-Förklara, sa han

Jag menade att det ibland inträffar att nån verkligen "tar en" med ord och han va med på resonemanget. Det är en ynnest-right?
Snygga ord och smarta formuleringar kan man gå igång på . Det är så. De facto!

Hursom.
Gonatt då!

Join the blogworld folks, galet är det. Kan barka men kan också vara en nice break och en ny värld. Det är en nice värld tycker ja.
Kom också ihåg: vare sig du entrar blogvärlden eller inte, att sanningen är alltid modifierad.
Den är kryddad med känslor och ryggsäcken från förr. INGEN upplever ett scenario likadant. Det är bara så.

2 kommentarer: