fredag 16 januari 2009

Fejjan och fröknar


Ett meddelande till från Are You Interested i min mail och jag blir rabiat PÅ RIKTIGT!
Vad ÄR det frågan om?
Nån har klickat ja på dig men du får inte veta vem det är...
Va är det mer som rasar in i mailen? Speeddate och annat skit. You were viewed si och så många gånger. Really? För jag undrade så!!
Hur får man bort det där skräpet. JA SKITER IT!

Det är väl antagligen inte så att the love of my life finns bland min anonyma beundrare (under namnet Evil666 t. ex...jo dig vill ja träffa känner ja, liksom Manslaughter och Childmolester2, eller Bengt eller Allan eller Robin 23 från Smålandsstenar).
Ja kanske gör bort mig fullständigt nu och blir sittandes på glasberget till domedagen men so be it i såna fall. Kan nån vänligen tala om hur man får bort skiten.

Jag och K gick till parken efter dagis.
I parken befann sig även en förskollärare och ett gäng 5-åringar. Hon var en hyvens fröken som bjöd in K att åka med på cykelkarusellen- vidrigt objekt. Jag mår illa av att bara titta på då ungarna trampar som små blå, runt runt runt.
Efter nästan en timme i friska luften säger ja till K att det är dags att gå in och käka mellanmål och då utbrister fröken

Frökendjävel: Jaaa...fast det verkar mest vara mamma som vill gå in. Jag tittade på dig förut och tänkte "men herregud har hon inga termobyxor, det måste ju vara jättekallt att bara ha jeans"
Jag: Mmmhm, fast ja har ju långkalsonger.

Va va DET då?
Gå in i nån försvarsställning och tala om hur ja är klädd. Be om ursäkt för att jag inte är iklädd bävernylon?
Nä egentligen skulle man ju helt sonika ha citerat den allsmäktige Winnerbäck

"Vad svarar man på sånt? Man svarar nog ingenting"

3 kommentarer:

  1. Finns bara en sak att säga till Frökendjävel:

    AMEN... DUUUURÅÅ!!

    SvaraRadera
  2. Du. Knubbigare unge än min älskade lilla skitpojke får du nog leta länge efter. :D

    Men ät inte upp honom är du snäll. Vem ska då hålla mig uppe om nätterna och spy i min urrigning?

    SvaraRadera
  3. Är blogspot bättre än blogg.se? Den verkar strula en del...

    SvaraRadera