söndag 25 januari 2009

Och på den sjunde dagen vilade man

Lillan har kommit hem från pappahelg.
Vi turas om att gå runt med fleecemantel jag och K (soffpläden).
Vi fryser. Och när vi hade ätit glass frös vi ännu mer.
Och så mår vi lite illa för vi har tryckt i oss nått ton ostbågar.

Jag har precis hämtat hemtelefonen på köksbordet då ja trodde att det kanske var nån rolig som ringde. ICKE! Nå hysteriskt säljskitnummer. Låt mig va!
Jag har dreadlocks. K har legat hos mig i soffan och snurrat hårtossar så nu är ja snygg.
I DVD-spelaren idag- Nalle Puh firar Helloween.
Jag känner att jag är irriterad på dem.

Tiger far som ett skinn och läspar. Jag associerade honom lite till Thorsten Flinck nu men vet inte riktigt varför. Sådär som när Thorsten går loss i diskussion. Asch, skitsamma.
Puh är så tröööög och Nasse är så mesig. Om de var på riktigt skulle jag aldrig orka umgås med dem. Sen är det den där kaninrackaren också. Sur djävel. Han skulle ja nog trycka till tror ja.
Å en manodepressiv självmordsbenägen åsna.
Näääe...
En påse Rollo-kola på det här kanske?!

Febertjej blir hemma imorrn och ja ska bläddra lite till i tapetprovspärmen.
Kan det inte komma hit nån från nåt inredningsprogram o fixa?
Då kan vi ju få ordning på hela lägenheten och inte bara sovrummet.
Nä men SKIT it då. Märkbart irriterad kan jag bli för mindre.
Hur ska ja kunna fixa fondvägg som ska mönsterpassas har ni tänkt er?
Sånt där har ju aldrig jag gjort?
Roomservice- Johnnie kom hit då! Snygg han är. Vi ska bli ihop tror ja.

Kilar o byter bajsblöja då (på dotter, bara för att förtydliga)
Åååå neeeej.
Puh-jingeln på hjärnan- försvinn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar