lördag 24 januari 2009

Som ett svidande skavsår

Film på agendan denna afton.
Ibland får man ju inse sina begränsningar. No tonåring längre så soffmys får det bli.
Dirren (och eventuellt färdigspydd Tessan) joinar denna afton och vi ska trycka jättemycket chips. YUMMIEYUM.
Pizza Online har varit här igen då Dirren höll på att hungra ihjäl. "Hej igen" skrek leverantörsfarbrorn.
Kanske inte behöver välja samma pizzeria varje gång det ska beställas nåt. Eller varför bry sig, spelar väl ingen roll egentligen.

Jag har ätit upp Tessans äckliga Calzonerester. Tuggade med öppen mun och agerade extremt mogen 35-åring och skrek till Dirren: Säg att jag är snygg då. Skinkan låg i ett fint lager över mina pälsbeklädda tänder. Han ignorerade mig och fortsatte titta på Ace Ventura.
Lite bekräftelse tack, är det för mycket begärt? Tydligen!

Jag har ångest låtsas att du tycker om mig?
Kastar mig ner på backen i tillbedjande pose
Han sparkar mig i bröstkorgen och spottar en slemloska i nacken och väser.
Du är inte värdig. Eller näe...så VAR det inte utan mer såhär

-Men varför har du ångest då? Du har ju inte gjort nåt.
-Nä fast Helen insinuerar på min Facebookwall att ja tydligen slickade på nån igår. Gjorde ja det?
-Nejäää, du pratade bara om att du skulle slicka på nån som va snygg.
-Jamen dåså.

Det var ju en himla tur att jag inte gick loss och slickade på gorgeous människa utan bara berättade för alla att ja ville göra det.
Knappt inge moron!

Det är roligt att kolla Googlesökningar tycker ja. Nån har sökt på "tänder på tanter" och på så sätt hittat min blogg.
Jag låter det dock vara osagt om människan ville hitta info om garnityr på äldre damer eller om det var en sexgrej.

2 kommentarer:

  1. Hahaham tänder på tanten! Undrar om den personen hittade min blogg. Ser ju inte denna fantastiska statistik på blogg.se. Funderar på att byta...

    SvaraRadera
  2. Själv tänder jag på tanters tänder :O

    SvaraRadera