onsdag 21 januari 2009

Vårdcentralen

Eftersom jag antagligen inte lider av lepra eller annan liknande åkomma finns det ingen tid att ge mig på vårdcentralen.
Eftersom jag både kan gå och stå och inte ligger i respirator samt ej talar i tungor får jag rådet att ringa om läget förvärras och blir akut.

Jag vill göra ett blodprov för att kolla mina värden eftersom jag har varit väldigt trött i 6 månader. Slut på ett sätt som inte är normalt. Men se dä går INTE!
Vad ska ja göra? Äta igenom varenda hylla med pillerburkar i Hälskokostbutiken tills problemet är undanröjt?
Djävlar! Imorrn ska ja ringa o överdriva duktigt.

"Näe ja kan inte gåååå för mina leder har vittrat sönder, det varar i alla anatomiska håligheter och ja har hostat upp en lunga här efter frukost. Jag somnar då ja står upp och har följdaktligen slagit ut bägge framtänderna. Ska ja återkomma då det är lite mer akut"?

Ja ska faanimig utbilda mig till sjuksköterska och börja med provtagning på Våghustorget.
100kr ska det kosta. Rik som rackarns blir ja. Så måste ja väl ha nåt sånt där lab också...
Det är ett blodprov för i helvete. Orka tjafsa!

5 kommentarer:

  1. Jag misstänker att samtliga vårdcentraler drivs av satan och hans demoner. "Var i samtliga anatomiska håligheter" ger mig de vidrigaste av bilder. Jag mår dåligt!

    SvaraRadera
  2. DU mår dåligt? Det är för fan JAG som mår dåligt...Lägg av och snylta på min misär:)

    SvaraRadera
  3. Du mådde dåligt, jag mår dåligast... eller öh... ja du förstår...

    SvaraRadera
  4. Dåligast?? HERREGUD?!! Sämre menar du hoppas jag!

    SvaraRadera
  5. Jag gjorde fel med vilje, jag gör ALDRIG misstag ;)

    SvaraRadera