måndag 26 januari 2009

Måndagsmeny

Det är ju strålande.
Älskar den här måndagen fast vi är hemma pga liten febertjej.
Inte överdrivet pigg liten räka här men hon frågar ändå (med kraxig röst) om vi ska gå till parken.
-Men lilla du. Du har ju hög feber, då går vi inte ut o leker
Hon tittar på mig med trötta ögon och säger:
-Nä vi kan vila lite först.

Bamse är vår polare idag, liksom Lotta på Bråkmakargatan och Karlsson (faan va elak han är, man skulle rappa´n över baken den där vidriga karln)
Helgångesten (baksmälleskiten) är som bortblåst.
Denial kallas det- Det är bra skit det där med förnekande och skygglapp
Det skulle man hålla på med mer egentligen!
Försäkringskassan har meddelat att mina pengar kommer imorrn.
Känns ju bra då kontot visade minus 22.
Det går fint att sätta in valfritt antal tusenlappar på mitt konto om ni gärna vill.
Jag skulle inte bli nåt arg alls

Nu lunch!
I love rester och mikrovågsugn men va ÄRE för craving på tacos...

1 kommentar:

  1. Visst är Karlsson dum! Jag avskydde honom när jag var liten och jag avskyr hon om nu! Dumma tjocka unge! Men ang. bio så håller jag helt med att han borde tas i örat! varför har man inte biovakter? Skulle vara skönt tycker jag!

    SvaraRadera