onsdag 28 januari 2009

Försäkringskassan-som en spya i ditt ansikte

Snorkiga apdjävlar anställda på Försäkringskassan kan hålla sig djävligt långt ifrån mig idag för det är risk att ja slajsar upp er, rullar er i salt och pissar på er.
Dessutom ska ja skratta hela tiden. Speciellt i slajsmomentet. Nä förresten..ja ska skratta lika mycket i alla moment.
Mitt bostadsbidrag kommer retroaktivt om en månad för de har faktiskt en handläggningstid på 8 veckor.
"Du har ju skickat in ansökan 29 dec så det har ju bara gått en månad, 8 veckor tar det att handlägga detta förstår du"
Sen att mina uppgifter är oförändrarde sen förra året är ju skitsamma.
Va faan är det ni ska klura på Försäkringskassehelvete? Det är ju 2009 för faan. Ta eran förlegade Samhall-institution och dra åt helvete.
Birgitta kärringdjävel- må du brinna i helvete och drabbas av alla jävligheter man kan tänka sig. I mean it.

Med vänlig hälsning my ass samt en önskan om att du sover gott på natten din elaka djävla pisskärring.

1 kommentar:

  1. Jag är rädd, sitter och kurar ihop mig i ett hörn, men är tacksam för att jag inte jobbar på försäkringskassan.

    SvaraRadera