fredag 16 januari 2009

Bita ihop


I don´t like 42 minusgrader.
Sen är det ju föga smart att välja fotbeklädnad i form av basketkänga en dag som denna då drivisen står på lut. När jag och K skulle gå till dagis imorse mötte vi en liten tonåringsbrutta som inte heller hade 5000 poäng i smartskalle.
Hon hade iklätt sig svarta nylonstrumbyxor och kjol/hotpants (eller nåt litet stjärttyg) eller jag vet inte. Hon måste ha frysit jättemycket.

Jag är arg på den jobbsökarsajt ja är inne och pillar på.
Mitt CV gick iväg men jag fick felmeddelande på mitt personliga brev. Uj va proffsigt!
"Här är mitt CV men ni får inte veta ett skit om mig som person. Kallar ni till intervju snarast eller?"
Göra om it is och då lägger alltihopa ner.
"Sorry men det är fel här...ber om ursäkt för inconvenience och blabla...try again later...
Ja, jag har ju inget val direkt! Mupp!
Ge hit mitt jobb innan ja sparkar in pannbenet på dig
Note to self: Måste söka för irrationella aggressioner

Dags att koka potta-tiss. Hungrar ihjäl as usual! Varför finns det inga chokladkakor här hemma att trycka i sig till förrätt. Jag blir fanimig rabiat om jag inte får choklad!

Bee skulle kommit hit för fotosession idag men vi skiter i dä idag och tar det på måndag.
Nu kommer ja inte undan- Moppning av golv hög prioritet. Typ prio 1 skulle man kunna säga.

Take care loved ones

1 kommentar:

  1. Prio 1 på golv? :/
    Vad ska du göra på golvet?
    Disk borde väll alltid ha prio1?
    Så man slipper den där hinnan när man ligger med diskvattnet...

    SvaraRadera