måndag 19 januari 2009

En bild, ålder och status















Jag har gjort ett test på Fejjan. How old do you act?
Får svaret 11...Ursäkta MIG men 24 känns mer like it. 11-BAH!
Skitttest!

Nu är ja deppig för ja har kollat på Efter tio med Malou. Ingen bra dag och lyssna på en diskussion om genteknikens varande eller inte och höra föräldrarna berätta om sitt livsöde med sin dödssjuke son. Inte heller någon bra dag att lyssna på intervjun med Anna Lindhs väninnna.
Nu ska ja stänga av tankarna en stund, spela happy go lucky-musik o le sådär krampaktigt så att kroppen till slut köper att jag är glad. Smart va´?

Have a nice day loved ones

2 kommentarer:

  1. Hejsan o tack för din kommentar i min blogg =) Undrar om man e lite bloggskadad när man klumpigt försöker att stå på händer i vardagsrummet av lycka för att någon skriver "underbar blogg"? Skickar över lite *bra humör* oxå när jag ändå e i farten så att säga. Förtsätt gärna o läs... Det är roligt när det tittar in lite folk från olika hörn.
    MvH www.metrobloggen.se/psykfall
    Linda

    SvaraRadera
  2. Såg delar av det där programmet imorse också, inte helt upplyftande.

    SvaraRadera