onsdag 28 januari 2009

Snus

Eftersom jag är fruktansvärt uttråkad denna afton (också) och det enda knark som finns här är en box rött och min brors kvarglömda snus får ja väl leka med detta.
Jag var inte så fin med snus. Inte så ful heller iochförsig. Det är ju nåt med den där putläppen kan ja tycka. Det är ju lite fint...eeh..på killar iallafall.
Synd att jag inte har nån kamera så ja kan föreviga min goddamnsexy appearance så att ni också får se.

MSN

Vickie säger:
Ja ska snusa hela kvällen- thats how kvinnlig ja är. Alla snus som är kvar i dosan ska ja snusa upp
Lillebror säger:
snyggt
Vickie säger:
eller hur?
Vickie säger:
fast faan va det har börjat rinna
Lillebror säger:
du tråkar ut mig
Vickie säger:
ja ska ha den här snusen till imorrn kl 8
Lillebror säger:
du är inte vanligt tråkig
Vickie säger:
brudar som snusar kan anses butchigt lesbiska så ja kanske bara ska snusa i smyg...för jag är annars så oerhört kvinnlig att ja inte vill sabba min image menar ja
Vickie säger:
o när ja är full kan ja görat för då bryr man sig ju inte...tror jag
Lillebror säger:
jag vill bara göra dig uppmärksam på att jag lämnade datorn för 20 minuter sen- så tråkig är du
Vickie säger:
faan va cool ja är
Lillebror säger:
visa som offline för att slippa tråkiga snusdiskussioner

Efterord:
Den här diskussionen har aldrig ägt rum.
(AMÄ! Ja sa ju att jag var uttråkad).

3 kommentarer:

  1. näääe..ja sa ju det, det här har aldrig ägt rum...äru full eller;)

    SvaraRadera
  2. Inte ett enda inlägg idaG? Man blir ju både arg och ledsen, eller ledsen och arg.

    SvaraRadera