måndag 26 januari 2009

Min engelsman

TACOSTACOSTACOSTACOSTACOSTACOSTACOSTACOSTACOSTACOSTACOS
TACOSTACOSTACOSTACOSTACOS och Copy paste så det blir ett skitlångt inlägg med bara det ordet men det orkar jag verkligen inte så det får faktiskt räcka såhär.

I love TACOS!

(No really? Is that so??!! säger en engelsman med skön dialekt som läser min blogg nästan varje dag faktiskt. I didn´t get that at all but since she explained it with the L-word I get the picture. What a marvellous blog by the way, I think I love this girl säger/tänker engelsmannen.)

Jag tycker faktiskt att det är A och O att man är tydlig med sitt budskap så att alla fattar och förstår och begriper med en gång. Han ringer nog snart så ja måste hinna ta disken innan. Vi kommer bli sittande for hours i telefon...(och så tappar ja svenskan lite men det har ni överseende med va...Å gud va heter det nu igen...ja kommer inte på...Vi säger typ "later" ja o min engelska kille...blir väl hörs då på svenska kanske...

1 kommentar:

  1. Läser din blogg - kan han svenska? :) Ha en bra telefonkväll!

    SvaraRadera