torsdag 15 januari 2009

Massa dagens


Dagens outfit:
Skrevhålsmysbyxa
Smutsiga strumpor (de här golven MÅSTE moppas, ja skojar inte)
Antal BH minus 1 (det va faan vilka långa konstiga bröst)
Linne
Munkjacka
Skönt va´?
Sitt där i era tighta kläder i material som inte andas. MUUHAHAHAHA!

Dagens lunch:
En cheeseburgare
Pojkarna köpte cheese för ca 400 SEK och tog med sig igår. En krake blev kvar (en cheeseburgare) som flyttade in i min kyl över natten. Jag värmde den och åt till lunch men nu tänker jag att jag kanske kan bli hemskt sjuk för att jag gjorde så. Fast Tessan hur är det? Brukar inte du micra burgare som legat framme hela natten?

Dagens sena lunch:
Ris, grönsaker och sweetchilisås. Får vi pengar 23:e?

Dagens själavård:
Sova mellan 13-15

Dagens frisyr:
Flottskalle-looken

Dagens tvångstanke:
200 g schweizernötchokladkaka

Dagens fräschaste:
Planerar att gå ut med soppåsarna

Dagens ord:
VAFALLS?!



Ta-ta mammas bebisar

3 kommentarer:

  1. den är ju asbra!
    om min bästa vän teddy :)

    och du, har du inte sett min snygga länk till dig på mitt förra inlägg? ;) hah.

    SvaraRadera
  2. jag har absolut INGEN aning om vad TKS betyder. jag gissar på "tuttknullsprut" eller "tungkyss". rätt!? :D

    SvaraRadera
  3. Mikey Mike du är en odåga, vilka ord, pass dig du, annars tar tanten dig i örat

    SvaraRadera