söndag 18 januari 2009

Trött som det heter


Dricka vin under ordnade former har jag aldrig klarat så vad fick mig att tro att jag skulle låta bli att "bulimi-hinka" igår. Bulimi i bemärkelsen hetsdricka- inte spy. För DET är ju orutt!
Trevligt vare, trött är ja. Status i morse Uuuuurk men nu relativt stabilt efter att ha mofflat i mig en flottig pasta.

Idag tyckte jag att vi skulle titta på Nalle Puh ett par tre fyra fem gånger. K blev glad. Hon blev glad över piggelinen också fast man äter glass på sommaren berättade hon. Å sen tog vi en prommis till mormor för att dumpa av räkan en stund.

Oj va högt de sjunger på Körslaget hörrni. Lite ont i huvudet får man ju när de skriker.
Intar soffläge igen. Eller liggläge mer. Har suttit upp jättemånga minuter.
Filmdag.
Det är verkligen en perfekt dag att vara bakis på. Grått och kallt.
Under filten igen då.
Jag är inte som andra barn. Idag gillar ja baksmälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar