torsdag 22 januari 2009

Torsdagstankar

Nu har ja åtgärdat mitt gigantiska köttsårsskavsår på hälen. Med Mowgliplåster kan man råda bot på de mest fruktansvärda åkommor.

Dagens tankar om äckliga lukter:
Solariekropp- illa!
Våt smutsig skurmopp. (Inge sugen på å smaka och ni kan inte tvinga mig)

Nån har kastat en blöt badhandduk i min säng- det är inte okej!
Den som är skyldig är så vänlig och hänger upp den innan jag blir fullständigt rabiat.

Ska hämta tapetprover nu. Den som känner sig manad kan gärna anmäla sig i kommentarfältet gällande tapetserararbetet.
Jag står för box och du spacklar, slipar, klistrar, tapetserar i ett huj och gör det dessutom väldigt, väldigt bra om du är rädd om livhanken- do you read me? Loud and clear?
Seså!

Imorrn ska Ks pappa få en rolig överraskning när han kommer och hälsar på. Ja tänkte att vi skulle åka till IKEA och bara mysa som en enda stor familj. Va glad han ska bli!
Undrar om ja ska berätta så fort han kliver innanför dörren. Tänk att få se honom tindra i hallen. Göra små jämfotahopp och nästan få en tår i ögat.
Tänk att höra honom flämta fram: "Ja, jag vill, du är alltför god!"
Ja, det här FÅR han av mig. Fattar ni vilken godhjärtad kvinna ja är?
Man saknar ju ord.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag reviderar min kommentar:

    Kvinnor + Ikea = Ondska
    Ingvar Kamprad är därför satan...

    ...jag har fredagstankar idag, betyder det att jag är före min tid?

    SvaraRadera