torsdag 15 januari 2009

Möten


Godermöra allihopa!
Igår blev jag våldgästad av två bloggkändisar. I godan ro gosar man ner sig i soffan för att se dokumentären om da love of my life mr Winnerbäck, den ûberfantastiska, när mobilen ringer.
Svarar (mycket misstänksam) då numret ej är bekant. Är det radiotjänst eller? BAH!

-Hej, hej mitt namn är (piiip) va hittar du på?
-Hej du hej du, kollar Winnerbäck dokume... (avbryts här abrupt)
-Oooh! Du tråkade ut mig för länge sen och ja som trodde du var rolig. Nu ska vi åka och hämta lite öl och komma hem till dig
-Eh..näe...nu?...näjä...eller?
(En annan blogkändis kommer till luren).
-Vi är där om 30
-Jahaja hejhej

Städar som faan i bemärkelsen trycka in i skåp i lådor. Det är guld när folk kommer på besök för då måste man göra ett röj.
Gråter dock en stilla tår då jag hoppar ur mysbyxan visserligen.
Jag tycker att mysbyxan borde vara en självklarhet på små casual tilllställningar egentligen.
Orka sitta i jeans.

Kvällen/förnatten var mycket trevlig.
Så trevlig att jag och dotter tog lite sovmorgon. Skönt att ha det priviligiet!

Nu är det författande av ansökninghandlingar och letande efter den blå spöket Laban filmen på agendan. Den kan ju inte bara försvinna.

Dagens hybris:

Jag säger som K
"Älskar du mig? (ni svarar ett unisont ja) Alla älskar mig"


Ta-ta mammas bebisar

1 kommentar: