tisdag 27 januari 2009

Nattuggla

03.38 är en riktig skittid tycker jag.
Vi har sovit dåligt ett par nätter nu ja o liten och 03.38 (eller däromkring) är en illa vald tid av unge (som nästan brinner upp av feber) att sparka mamma i ryggen och utbrista:
Är vi pigga nu?
Nej det är vi inte mumlar mamma med gröthals. Tar febern på liten, styr upp med alvedon och söver om. På sommaren går det inte så mycket skit va´?

Mormor rycker in för avlastning idag. Skönt. Jag ger mig själv datorförbud och kör som en blå här hemma. Handla mat också.
Radioteatern ger, Dagens craving i regi av Fabulösa Vickan
LAX!

Jag har noterat att toadörren inte är alldeles slickbar. Inte badkar eller handfat heller.
Kom ihåg: Köp 12-13 flaskor VIM
Fortfarande ingen som anmält sig till tapetsering av denna bostad.
Okamratligt!

Ha en fin dag mina små äppelknyten!

1 kommentar: