tisdag 27 januari 2009

Störningsmoment

Idag stör jag mig på:

  • Små bjäbbande fula hundar- näe, inte bara idag utan varje djävla dag
  • Att det inte finns en enda Mums Mums här hemma. Eller det skulle räcka med nån bunke av det där vita klägget i mums-mumsen, no chokladcraving idag.
  • Dumihuvududet-ungdomar på ICA- Om man tycker att man måste mosa sig fram mellan mig och kundvagn på ett område i en kassalinje på ca 6,5 cm med sin jättestora trunk, tycker jag att jag är i min fulla rätt att skrika följande åt puckot: MÄ! Äru listig eller??!! En del ska ju inte vara ute utan sina personliga assistenter så är de tju bara. Djävlar om K kommer hem med en sån där retadarded avart. Då blir ja trött. Tur att det är länge kvar.

Över och ut lovers and others


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar