tisdag 20 januari 2009

Struma eller annan irrelevant rubrik

Jag läste mitt horoskop på tusen apor. se idag:
Det känns lite sådär:

Otursvecka! Helt utan anledning eller provokation springer det fram en liten jävla dåre till dig bakifrån och skjuter dig i nacken. Det sista du hör, en galen röst som skallar: “NACKSKOTT!”

Undrar när det här splatter-scenariot är ett faktum då?
Jag är oerhört sugen på kebab idag (ja det går alldeles ypperligt att anmäla sig som personal kebabshopper i kommentarfältet nedan men ni verkar vara så himla upptagna allihopa för det dräller inte in förfrågningar om att få göra mig denna ynka lilla tjänst).

Jag har även craving på en nypa luft i grå väderlek men det är möjligt att det går över inom kort. (In fact: som bortblåst redan)

Jag måste faktiskt tillstå att det känns HELT ovärt att ge sig ut på kebabinförskaffning om ja ska avlivas på kuppen.
Nä men ja får väl chansa- lite rysk roulette en tisdag piggar ju upp.
Ja skulle kunna ikläda mig en hemlig CIA-förklädnad i form av trenchcoat och stora solglasögon.
Då vet inte nackskottsmänniskan att det är ja. lurad han blev där!

4 kommentarer:

  1. Jag kan ge dig ett skjut, men inga nackskott...

    SvaraRadera
  2. www.onlinepizza.se

    AMATÖR!

    SvaraRadera
  3. Hehe ok, du får vältra dig i elände då.. :) Jag tror att www.offerkofta.se är ledigt, kanske ska flytta bloggen dit? *moahaha*

    // theadmin - helt enkelt sympatilös men snäll ändå

    SvaraRadera