måndag 12 januari 2009

Start me up

Skål och välkomna till min enkla lilla tillställning!
Inget extravagant.
Lite snittar, champagne och blandad torkad frukt bara.
Ett katrinplommon är väl aldrig fel?
Eller bananchips...nu har vi väl trevligt...
Hallå där borta du i knypplad blus-det där är till alla. Snåla tanta o tömma hela skålen med aprikoser i handväskan. Vet hut!

Blogg.se fortsätter göra bort sig gång efter annan och bloggeliten flyr.
"Ditt inlägg kommer publiceras inom kort"- my ass som vi säger här på söder.
Det ska publiceras nu!
(Läs: direkt när jag trycker på knappen. INTE efter flera minuter fatta la du) Basta!

Här ska vi mysa och trivas nu, ni och jag, varje dag...tills fan kommer och hämtar oss.
Det blir kul!

Sen undrar jag när kreativiteten ska återkomma för den är död. Ikväll iallafall.
Nån som känner för att gästblogga?
Eller vänligen ge mig uppslag då de här väggarna inte har mycket att tillföra längre, de har viskat klart så att säga.

Buy sea chair ten på er alla då
och fridens liljor

Mvh V Schulman (moget som nån sa)
- fotperspirerande for your pleasure

2 kommentarer:

  1. Haha, faktum är att undertecknad inte äter ostkaka. Jag har en märklig egenhet, jag äter nämligen inte sk "sätsaker". Inte godis, inte chips, glass, tårta, bullar, kakor, popcorn, läsk, ingenting. Skumt va? :)

    Inte för nån speciell anledning egentligen, tycker bara inte det är gott.. :)

    SvaraRadera
  2. Admindremåstedubli:

    Hur fan går du upp så sjukt mkt i vikt för varje gång vi ses då?

    SvaraRadera