fredag 16 januari 2009

Liggbart


Icke liggbart
Blondinbella och hennes danspartner Jonathan samt Carl-Jan.
Däremot är Kitty Jutbring sjukt snygg ibland och ibland inte. Jag är lite kär i DaSilva tror jag. Han är antagligen ett djur i sängen men det är nåt med hans mun som ja inte gillar.
David Hellenius är icke min kopp av te (men Peter Magnusson däremot, jaaaa-tack)

Let´s Dance kväll och en längtan efter att sova.
Uttråkad!
Va gör ni?
Nu är det sju dagar kvar tills pappahelg är ett faktum.
Fredag kl 12 är jag fri. 2 dygn framåt. Vet tja om ja ska göra nåt roligt då eller om ja ska sitta hemma och gnälla i bloggen? Å hur ska man välja?!
Slutligen: Taylor och Seba, ni har en tävling vars resultat ska presenteras. Eeey! Skyndaskynda pojkarna!

Heeejdå sålänge

2 kommentarer:

  1. Da Silva har väldigt mycket Freddie Mercury på något sätt. Blondinbella ligger man endast med för pengar, Laila Bagge är inte min typ... not in to blondes. Elizabeth Höglund... tänk att få ruffsa om det håret... höhö

    SvaraRadera
  2. Jag tar det som en jävla förolämpning att jag inte finns med på listan där.. Nåja, idag är jag så sjukt bakis att jag funderar på att konvertera och bli kristen bara för att få ligga och porrfilmsskrika "åh gud" som ett mantra.. Helvete..

    Hoppas du har en bra dag i alla fall! // theadmin - inte bara lite snyggare

    SvaraRadera