tisdag 13 januari 2009

Förlåt och impulsiv


Jag vill bara be blogg.se om ursäkt för mina hårda ord. Jag hade aldrig problem med textredigering hos er men här ser det ut som skit när man publicerar och det är INTE OK!
*Hatar och går bärsärkagång*
Om jag gör radbrytning där ja tycker att det ska vara så vore ja tacksam om det kunde publiceras på detta sätt oxå förbannade blogspot-scheisse.
#¤&O(&/*)/&=(/&P?(=?/= svär som faan

Jag var kanske lite impulsiv i mitt bloggsajtbyte...(men det skulle ja aldrig erkänna).
Fast nej impulsiv är nog fel ord, det gick ju undan i svängarna vid bytet och impulsiv betyder ju att man klurar på nåt i ca tre år utan att göra slag i saken
JOHO!

I 3 år har ja hatat tapeterna i mitt sovrum av hela mitt hjärta (slightly överdrift men ändå)
Nu ska det tapetseras om då K ska få rummet som sitt och min mamma yppar då följande kokobello-uttalande:

"Men varför ska du dra igång ett sånt projekt nu? Du får en tanke och då ska det ske på en gång- du är så HIIIMLA impulsiv..."

Om ja tänker 3 år till på detta och sen gör slag i saken, är ja fortfarande impusiv då?

1 kommentar: