tisdag 20 januari 2009

Kvällsöppet

Jag o K har varit sams nästan hela kvällen. Från det att ja hämtade på dagis klockan 16 faktiskt. Eller njae...På ICA blev vi ju osams när hon inte lyssnade ett djävla skit o då slet ja ifrån henne kundkorgen (på hjul) och sa att hon skulle åka ner i sin vagn per omgående och direkt om hon inte skärpte upp sig och då slet hon tillbaka kundkorgen och började Lille Skutt-böla och vrålade att hon "iiiiiiiiinte vaaaaaaa glaaaaaaaaaaad".
Å då sa ja att ja märkte det och så gick jag och då gick hon efter och så pratade vi inte mer om det.

Sen va vi sams och sen var det nattning och då började djävulskapen igen och jag stålsätter mig DUKTIGT för att inte gå ut genom ytterdörren och aldrig komma tillbaka.
Jag träffade en gammal jobbarkompis på ICA idag som skulle bli pappa inom snar framtid.
Jag hör mig själv säga: "Nämen va mysigt och grattis och bluttan bläh"...Varför säger man så?
"Ser man på, ja de flesta av oss trillar ju i den där fällan förr eller senare" borde man säga, "jag beklagar" säger man sen och ler lite medlidsamt och lämnar slutligen över visitkort på bra kuratorer och direktnummer till akutpsyk. Lycka till då hörrni *ropar käckt över axeln och vinkar Silvia-vinkning på väg ut genom ICAs dörrar*
Fast bebistiden var ju lite mysig...eller...efterhandskonstruerar jag? På fredag inträffar pappahelg - YAAAAY.
K har räknat ner i två veckor. Jag med!

Igår somnade jag i samband med nattning av liten. Vi kan ha slagit ihop ögonen någonstans runt 20-20.30 tiden. Jag vaknade till klockan 02.24 och då hoppade jag ur mysbrallorna samt släckte hela lägenheten. (Eeh..jo ja hade tröja också så den tog ja också av mig och det här känns så onödigt att hamra ner för det är faktiskt ingen porrnovell...)
När klockan ringde imorse ville varken K eller ja gå upp. Inget nytt. Vi är ju rätt priviligierade som inte behöver stressa iväg på morgonen utan kan softa.
I februari börjar allvaret. Hur ska det bli?
Ni som är ute i verkligheten i form av arbetsliv eller liknande. Hur faan kommer ni upp på morgonen? Lägger ni er halv åtta på kvällen för att palla. Ja orkar inte med att famla i detta mörker. Piss ju!

Näpp, nu ska ja gå å packa. Dags att emigrera...*googlar*.

Sökes :Liten enkel hydda som kostar typ inget belägen på strand där solen alltid skiner inklusive vacker rolig man med fina armar, nice ass och sådär lite snett leende som han snygga på styrketräningen samt en nanny på heltid.
Va faan??!! Noll träffar??! Va äre för sökmotor?!

Drar ner rullgardinen, som Tomas Ledin skulle ha sagt, släck alla lampor som stör...
Over n´out people

5 kommentarer:

  1. Japp, jag la mig halv åtta igår - somnade när jag nattade lillen och vaknade när klockan ringde kvart i sex! Ikväll har jag tränat så jag orkar vara vaken en liten stund till. När vi handlade mutade jag med kinderägg - orkade inte bråka.

    SvaraRadera
  2. Hi!! Your blog are very nice and more info. I hope follow my blog and please click my google ads.

    SvaraRadera
  3. Är det inte Tomas Ledin som skrivit "Dra ner rullgardinen, släck alla lampor som stör" ?

    SvaraRadera
  4. HAHA Dirren, jo det är klart att det är, ja skulle bara kolla att du va med...typ, ja ändrar den tror ja. Man FÅR efterhandsredigera:)

    SvaraRadera
  5. Snygg blogg du har skaffat dig!

    / theadmin - med helt enkelt lite fulare blogg än Vickan

    SvaraRadera