tisdag 13 januari 2009

Get going


Ich habe massor o göra sådär som det är när man legat utslagen i dödlig sjukdom (snorat).
Jag ska bära upp granen på vinden idag. Börjar bli störigt att ha den i sin ickesmidiga låda i hallen. Det kommer bli så bra med space i hallen.

Jag drömde om London inatt igen. Va äre med London? (Fast inatt gick ja inte dit över en gångbro eller tog bussen för att ta mig dit). Vet bara att det va nåt med London.
Å så var ja ihop med Mike!
Hej hej pojken! (Hur gammal är du? 20?)
Ja vill oxå va 20, eller däromkring, faan va fina de är bebisarna...
Var är min tvångströja och diverse mediciner...Someone´s losing it.
"Kom och sitt i tantens knä"

Måste hämta tapetprovspärm- Lillan ska få sovrummet som sitt och det måste fixas. Mamman ska flytta ut i vardagsrummet. Förändringarnas vindar blåser i vår bostad. Och överallt. Faan va kallt det är i vinden.

Nu styr vi upp- yaaaay
...upptempo!

Ta-ta So long Winners and losers

1 kommentar:

  1. Du har helt rätt, jag klarar inte av att håna dig kängre. Nya jaktmarker! Du är ju numera min bundsförvant, en general i den adminska armén, ett bollplank i ultraporrets ädla konst.

    Som en vis man en gång sade: "You and me 2 night - lay". // theadmin - vis man

    SvaraRadera