torsdag 22 januari 2009

Saker ja har

Hela Bhn full med kyckling och baguettesmul (Hur faan hamna det där? Kasta sig ner innanför tröja och allt, DUMHETER)
Hela golvet fullt med rödlök samt kycklingkluttar också. Konstigt att ja fortfarande är hungrig då. NÄ JUST DET!
Hela skafferiet tomt på rödvin. Är det så det ska va? Bör åtgärdas meddetbums.
Hela tvättmaskinen full med tvätt som ja inte startat för då vet ja att ja måste hänga skiten sen.

Vet ni va´? Friday coming up goddammit...det är ju enastående.
Kom på en sak till ja har: LYCKORUS
(Dr Dängroth ställer diagnos skiftande humör med tendenser till schizofreni- kroniskt!)
Och så är ja kär. I de där baggyjeansen i skyltfönstret på Vero Moda. Dom MÅSTE ja ha!
Hoppsan sa. And this shit turned into a modeblogg. Det var inte meningen.

Have it your way everybody! Ta-Ta

(Dirren fixa min avslutningslogga, NU, långsam äru!)

1 kommentar:

  1. Ja, snabb är jag inte. Var sak har sin tid som jag brukar säga. Kan man beställa kyckling i BH någonstans? Jag skulle isf. vilja ha currydressing i min.

    SvaraRadera