måndag 9 februari 2009

Avlivad

Jag är död!
Idag började min utbildning.
8-17. Icke humant.
Det finns ingen tid för att sova middag under arbetstid. Det finns inte heller någon tid att uppdatera sig i bloggvärlden. Undrar om man kan begära någon form av dispens.

Jo du utbildningsledaren, ja tänkte lite att ja kanske skulle kunna gå vid tretiden idag. Då hinner jag handla och skriva nåt inlägg innan ja ska hämta K på dagis. Då säger vi så . Va fint. Vilken underbar personalpolitik. Tack du tack du!

Det här blir nog bra. Jag har sålt idag. Jag är ett fucking professional goddammit... eller har en släng av hybris, oklart...
Nu ska ja sova till 06.10. Koma!

Natti därute.

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara hålla med mig själv där, grym är du, och jag tror detta kommer gå utmärkt!

    SvaraRadera