lördag 14 februari 2009

Trötta bloggen


Vilken konstig kväll.
Jag vet inte varför ja lever i tron att jag älskar melodifestivalen. Jag orkar inte mät. Fast jag får väl kolla reprisen för klockan åtta är en den sämsta tiden att följa någonting på TV.
En övertrött unge härjar runt i TV-rummet.
Får i säng kvart i nio då jag har sett nästan alla bidrag. Tvärdäckar och masar mig ut till Dirro nångång strax före 22

D: Somnaru´?
Jag: Mmm...hit med chipsen. Sluta äg hela soffan
D: Men va faan, ja ligger så bra
Jag: MOVE *sammanbiten röst så att säga*

Det är så skönt att alla mina vänner som joinar och sällskapar med mig och K här hemma tar oss som vi är.
I afton uppenbarar jag mig som följer:
  • Mysbyxa som gällivare-hänger vilket genererar i tros- eller stjärdelningsvisning.
  • Snyggt mascarastreck på hela kinden
  • Trött ostylad frilla
Faan, man är ju inte vanligt läcker.

Uret visar 23.39
Nu är folk i sitt esse. Partar eller myser med kärlek. Jag är inte bitter, bara trött.
Imorrn lattjar en pigg icke bakfull mamma runt i parken med dotter.
Faan va välmående jag är imorrn och faan va ni mår röv då era krakar.
Imorgon ska ja SMSA hela telefonboken vid 07.20

Gomorgon gomorgon *Cymbaler, marschmusik och skrällig rockmusik*
Ha en fin dag!
Så ska ja skriva tror ja

Godnatt från icke partyprinsessa

1 kommentar: