fredag 27 februari 2009

Utmaning

Jag tycker om att pressa mig själv till det yttersta...YEAH right- hardly!!
Idag är inte psykbrytet lika nära förestående som igår dock.
Fast då kan man ju försöka frambringa ett sånt genom att ha pysselkväll med dotter.

Mamman: Vi gör en stjärnhimmel
K: Jaaaaaaaaaaaaa

(Mamman klistrar tyg på kartong men slabbar ner överallt med textillim och börjar surna till)
Mamman: Det här blev inte så bra...

Dotter greppar limstiftet och smetar på all kartong hon kommer åt
Tystnad...
Mamman städar undan...lätt sammanbiten

Mamman: Ska vi ha popcorn?
K: Jaaaaaaaaaaaaaa

Imorrn ska vi nog göra pärlplattor. I alla rum. Med många små pärlhelveten som man kan trampa in i fötterna sen. Va roligt vi ska ha.

Det ja undrar nu är varför ja inte tar en alvedon? Jag är ju döende, herregud!
Nyser fortfarande max 4 gånger på raken. Så djävla dåligt. Tänk att braka iväg typ 10 st. Fränt!

Dotter sjunger Oh-ah-oh-ah-eh- vi är bjoaje (Örebroare) med giftgult snor under näsan.
Snart Let´s Dance.
Undrar om det skulle smaka med ett glas rött? Jag provar...om ja orkar ta mig ut i köket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar