söndag 8 februari 2009

Söndag 8e februari

Go förmidda bakispäron och krya!
Som David Shuttrick sa: "Man känner att man mognat men knappast blivit yngre"...eller eeeh..det sista iallafall.

Igår åkte jag och en vän hem till en fotbollsfanstat och ägde TVn. Vi hävdade att vi var tvungna att se melodifestivalen men tröttnade efter tre bidrag och hamnade i djupdiskussion i köket istället.
Fotbollsfantast entrar kök:
Men va faan...kom och kolla då! Ni skulle sett poserna och slipsen"
Vi (oengagerade)
"Mmm...men vi kan kolla på snabbreprisen"



  • Drickadricka hav av rött.

  • Mysumgås

  • Bara vara

Hade en superlördag i gott sällskap. Va fint sånt känns. Och sovmorgon är också gott. Jag var visserligen uppe en sväng vid halv sju för att påbörja hinkning av beloved apelsinfestis då muntorrheten var ett faktum så att säga. Knepigt det där. Söndagssymtom liksom.


Hursom helst. jag vill bara delge hela världen att allt är perfekt. I´ve been blessed.
På många plan. Många fina människor har jag i mitt liv, det är gott. Och snart kommer Räkan och hennes pappa hem för lite pulkaåkning och jag ska inreda barnrum och stryka gardinerna från helvetet. Tjockt tyg.
Och kolla ut hörrni! Vinterlandskap som från ett vykort. Fint är det!


Ha en fin söndag. Mot svullafrukostbordet. En skitstor smoothie ska ja ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar