torsdag 26 februari 2009

I ottan

Lillan har ljusgul tjocka undernäsan och inatt kom hostan. Va mysigt vi har. Virus har även besudlat min kropp men jag är inte död än så idag ska ja köra som faan (då kan ja ju ligga sjuk imorgon).
Mitt mellanslag är trögt. Ligger det månne nån gammal kycklingrulle där under och olustar?
Det är ju DET man undrar.

Vi var och lyssnade runt om tårtpris igår. En liten skrutta fyller tre inom kort och liten har varit väldigt tydlig med att hon vill ha en Nasse-tårta när hon fyller år. En sån för 10 pers kostar 375 kronor. Ajajoch svidsvid i mammas arbetslösa plånbok. Gud va gör man? Hon vill ju så gärna...

Vad jag såg på TV igår:

  • Bitvis kollade jag och K på Vänner (som sig bör)
  • Chartersvenskar- gillar inte Khoffe. Han är lite efterbliven va? Å låtsas som han inte är det. Ville få mer tid att dyka-bra utvecklingssamtal med chefen. Idiot!
  • TA-RAAAAAAAAA! Sen vare dags för premiären av Lie to me- gu´va ja gillade det programmet (fast tyvärr somnade ja och får kolla slutet idag). Tänk att kunna läsa av folk på det där sättet. Duktigt!

Ljugkollaren: Jasså minsann! Du ryckte i mungipan- det betyder att du har ätit upp Ks tablettask.
Mamman svettas ymnigt och säger nej med kraxig målbrottsröst.
Ljugkollaren: Du kan inte mörka! Det fladdrade till i din tyllgardin.

Va bra rä´är att man kan uppdatera sig via datorn hörrni. Istället för att "spela in" som man gjorde förr.

Ja men då var det dags för dagens bästa igen då- Frullis!

PS.
Vi har varit vakna en timme och först nu rök vi ihop. Det var rätt bra ändå. En hel timme sams liksom.
Det blir en låååååång dag *går ut i köket och blandar en 12.a grogg samt röker på en fet haschbong och drar en 6-7 linor kokain*

Ha en fin dag! *säger det som om ja menade det fast jag egentligen är missunnsam och tycker att alla andra kan ha det rätt pissigt nu också*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar