söndag 22 februari 2009

Störningar

Idag stör jag mig på
  • barn överlag samt deras överdjävliga gnäll och omotiverade utbrott
  • barn som pratar med nappdjäveln i mun- blir gaaaaaaaalen
  • barn som tjatar
  • barn som tror att de ska prata i telefon så fort det ringer "BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ JA VILL PRATA ME PAPPA" "Men det är inte pappa, det är till mig" "BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ"(Gah! ja flyttar utomlands och kommer aldrig tillbaka)
  • bristen på space och andningshål-räknar till 14 eller 15 000
  • kylskåp och skafferi- eller att det inte finns något kul i dessa iallafall.
  • .....................nä de va nog bara det

Min högsta önskan:

Att i natt få sova hela natten utan trängsel och svett och 4-6 uppvaknaden.
Om det skulle hjälpa att sätta sig och grina skulle jag eventuellt göra det men nu skiter ja i´t.
Men SKA man börja knarka eller??!! Känns ju lite pytte omoget att dra igång nåt sådant vid en ringa ålder av 35 men va faan...ja skulle behöva en kick.
(In Sweden we call it a kick- Sällskapsresan II )
Jag vill nu be er om att hålla en tumme (väldigt hårt) för att K är feberfri hela dagen imorgon. Då blir det dagis på tisdag och det behövs för mammas mentala hälsa. Nu har vi varit sams i flera minuter så nu drar det väl ihop sig igen. Ut och ta en nypa frisk luft innan vi försmäktar.

1 kommentar:

  1. jag börjar knarka med dej! vi är inte för gamla!
    kram - hon den patetiska!

    SvaraRadera