måndag 23 februari 2009

My secs of fame

1) En hemlighet som du har?
Smart frågeställning- ja tänkte lägga ut en hemlis på bloggen...eller nä...ja hejdar mig...
2) Tre saker du skulle köpa om du hade råd?
Ett litet hus (som det Jossan hade) Ny garderob! Vardags-fest och mysoutfit samt en gigantisk diskmaskin.
3) Önskar dig?
Snuskigt mycket pengar. Och hälsan.
5) Jobbar du med det du vill?
Personlig utveckling. Tufft och underbetalt. Jag kommer på slutet. Det brukar man ju göra som tur är.
6) Ville bli som liten?
Jag var en sån unge som aldrig ville bli nåt som liten. Eller ja ville bli va alla andra ville bli. Jag minns inte. Å sen växte ja upp och blev motvallskärring. Fast nu vill ja! Massor!
7) Fobier?
Vatten, Råttor och syrsor (DAMN! min tid i Zoo-affären) navelfobi. Övriga fobier är dagsformsrelaterade.
8) Dåliga sidor?
Inget tålamod, rastlös som satan, stundtals elak och bitsk och känslomänniska.
9) Positiva sidor?
Grym social kompetens, glimten i ögat, känslomänniska, framåt och inkännande.

Snodd frågestund hos Babiantuttar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar