torsdag 5 februari 2009

Jag gifter mig till våren

Min kebab-och pizzaman har inte friat än men det är bara en tidsfråga.
Idag när ja hämtade min via telefon förbeställda kebabrulle utbrister han:

Kebab och pizzamannen: Hej är det du? Men varför ja har inte lagt extra fefferoni? Jag visste inte det va du.
Kebabmamman: Hejhej..nej det är ju inte lätt att veta att det va ja ju.
Kebab och pizzamannen: Hur mår lillan?
Kebabmamman:Tack bra
Kebab och pizzamannen: Tacktack
Kebabmamman: Tack hej

Vi skulle bli ett vackert par.
Jag skulle kunna ligga på en schäslong hela dagarna och ropa:
Kebabbis (som ja skulle kalla min man) jag är lite hungrig. Va har vi hemma?
-Du kan få en burk fefferoni om 10 minuter
-Ååååå ja tack snälla, och en näve ost o lite räkstjärtar också.

Han ler, kallar mig sin lilla kronärtskocka och omfamnar mig med mjöliga armar.

1 kommentar:

  1. Jag är mycket glad att du vilja bli min fru, vi ska ha många barn. Min lilla kronärtskocka är du oskuld? Jag kommer skicka 5 kameler och två kebabrullar till din far. Jag svär.

    SvaraRadera