torsdag 26 februari 2009

...

Symptomen är här. Alvedon är min kompis imorgon that´s for sure. Men ikväll härdar ja ut.
Medicinerar icke eftersom ja slagit ner rumpan in da sofa. Orkar inte resa mig.
Idag har jag och K varit osams nästan hela dagen. Fast nu känns det lite bättre. Kan inte skrika mer med ont i halsen .
Jag bytte dammsugarpåse idag. Satan vilket klös det blev i dammsugaren då hörrni. Det där kanske man ska göra ibland. Förslagsvis då påsen är full.
Nu nös ja. Fast bara två gånger. Lamt. Jag återkommer om ja får till flera på raken. ni vill väl veta gissar jag.
Nu ska ja snyta oss...

2 kommentarer:

  1. Jag ska ta en ibumetin o lägga mig nu. Vill orka afterworka imorgon.

    SvaraRadera
  2. Hej. Vilken underbar blogg du har, sitter nu och tar på mig själv och tänker på att du sitter och snorar. Det är ganska tillfredställande. Hade varit mer tillfredställande om jag inte hade haft så korta armar. Jag tänkte att du kanske kunde ligga med mig när du blivigt frisk.

    Pözz

    SvaraRadera