onsdag 18 februari 2009

Delgivning

Dags att delge er min status.
  • Fick iväg ett sälj idag- bravo mig!
  • Hämtade liten hos mormor och morfar efter jobbet och kunde till slut ta oss hem då liten lekt färdigt kurragömma med morfar i tusen år först. Så söt när hon letade efter morfar bakom gardiner som räckte till fönsterbrädan.
  • Disken är nästan tagen.
  • Är schwajntrött och sådär skrattig som man är när man är på väg att klappa ihop eller somna.
  • Jag tänker på saker att stoppa i munnen hela tiden. (Nu lät det rätt dirty men det var inte så ja mena)
  • Jag vill dricka rött. Vi prata vin på sena rasten idag och jag och El bosso tyckte att det kunde vara motiverat och gå hem och dra en box efter jobbet. Han kan ev. ha skojat men ja menade allvar. Synd att det inte finns nå vin här hemma då.
  • Idag har jag ätit noll Twix men väl en grymt god kebabtallrik. Jag var mätt jättelänge på den men fortsatte ändå äta i tristess under resten av dagen.
  • Jag somnade vid nattning av liten men vaknade av telefonen nån gång vid 21. Tryckte bort och funderade på bästa sättet att ta livet av mig innan ja kom på att mobilen faktiskt inte larmat för uppstigning. VILKEN trötthet! Känner mig inte så rolig. Är livet slut nu? Livet MÅSTE väl vara nåt mer än det här. Kommer ja verkligen få styr på det här? Detta till trots är ja oerhört välmående. Bör understrykas.
  • I mitt nästa liv ska ja definitivt inte vara ensamstående mamma, det känns lite för meckigt om jag ska vara ärlig. Måste få tillvaron att funka snart. Rastlösheten skjuter i kroppen som vanligt. Kroniskt skit
  • På fruktfatet ligger tapetkniven. På lördag ska nog det sista upp.

Jag går och dör en stund. tll 06.10. BAck to life back to reality. Gillar ni livet eller tänker ni också att det borde vara någor mer än "bara" det ni har. Ett övergående tillstånd- i knoooooow. natti folks- över och ut.

2 kommentarer:

  1. Livet är piss i perioder, detta endast för att man ska uppskatta ljusglimtarna på ett annat sätt. Om allt var rolig och bra jämt, hur skulle man då kunna veta att det är roligt och bra?

    //Din mumie i sänghalmen

    SvaraRadera
  2. Livet är mer än bara... eller är det en kris jag har just nu?

    SvaraRadera