onsdag 4 februari 2009

Drabbad

Jag är antagligen elallergiker. Om jag sätter upp fötterna på bordet och har laptopen i knäet somnar mina fötter och ben nästan på en gång. Det kan väl bara vara det nästan va´?
Jag måste nog in på nån utredning. Gu va jobbigt...

Igår la min TV av. Rätt vad det va så svartnade det bara. I vanlig ordning skällde jag på K. Jag brukar göra så när nåt inte funkar här hemma:

Jag: Va gjorde du?
K: Inget (pillar frenetiskt på fjärkan)
Jag: Är TVn sönder nu blir jag väldigt arg på dig.
(Hot, belöning och mutor är en mammas vardag)
Sen funka Tvn ett par timmar senare så ja behövde inte bli väldigt arg. Det kan ha varit en poltergeist kanske. De brukar väl vara i TVn?

Vi skulle ha käkat köttbullar o potatis ikväll men istället har ja tänkt om och nu får det bli kräm o smörgås. Eller pizza...online...vilken bra ide´!
Jatack, man har ju sina stunder...You can call me the clever one eller smartass if you want to.
Å så har ja klippt mina tånaglar idag också vilket verkligen var i grevens tid- lätt hänt att repa parketten här hemma annars.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha pizza! :(
    Kan du skicka dina tånaglar i en burk till mig, jag gillar burkar, har en massa burkar med roliga saker i. En snopp bland annat.

    SvaraRadera
  2. Klipper du dina tånaglar över toastolen? Det gör jag, men det hjälper inte alltid - naglarna skjuts ut överallt i hela badrummet. Jag tycker att det är så äckligt att hitta tånaglar på golvet eller nån annanstans.

    SvaraRadera