torsdag 12 februari 2009

Ett förtroligt samtal

Goderafton!

Jag har längtat efter vin hela dagen och tycker att det hade varit lämpligt om denna dag hette fredag MEEEEN man får ju inte alltid som man vill här i världen. Imorrn LÄR ja ska gå på afterwork. Undrar om man kan ringa till dagis och komma överens om hämtning vid 20.00 kanske. Skönt att varva ner lite på fredagen. Ja vet inte riktigt hur de skulle ställa sig till den typen av förfrågan men ja kan gissa...

Jag har haft en bra dag på arbeit trots att mina säljtalanger genererade i noll ordrar men imorgon är en annan dag (Christer Björkman, du kloka, tack som faan för dessa utnötta ord)

Helgagenda:

Dricka rött
Tapetsera klart Räkans rum
Dricka rött
Dricka rött
Åka till IKEA
Dricka rött
Åka pulka
Dricka rött
Kolla melodifestivalen- kanske ta ett glas rött
Tvätta
Krana ur en box eller två. (Ev. rött)

Vad ska ni göra?

1 kommentar:

  1. Tur att du inte är den bilkörande typen.
    Ja själv ska jag stå på loppis på lördag och försöka tjäna ihop en massa pengar så jag kan bjuda nån snäll pojk på middag på söndag (blir söndag eftersom en massa barn har bestämt sig för att fira alla hjärtans dag ihop med vissa föräldrar) Men en sak ser jag faktiskt fram emot och det är lördagens inlägg på denna blogg som jag tror kommer spöa skiten ur alla andra inlägg! Puss på dig! /Jossan

    SvaraRadera