torsdag 26 februari 2009

Resultat

Det blir inte mer än fyra nysningar på raken .
Många gånger men få repetitioner. Nu slipper ni klura på det för det LÄR ni ju ha gjort. Men en fem-gångers ska väl inte vara så svårt att få in eller?

Idag stör jag mig på familjen Annorlunda på TV4. Mest det skridksoåkande paret som tvättade sina barn tusen ggr under måltiden och duschade matstolarna i sitt överdjävligt kliniskt rena hem. Kan man få leva sunkigt utan att se att folk (med 100 ungar) kan leva i nå djävla icke sanitär olägenhet? VAVAVAVAVA??!!
Låt barnen äta och slafsa säger ja men av vikt är väl ändock att de inte målar hur som helst i målarboken. Jag har inte introducerat K på skridskor ännu. Det gjorde de med sina tvååringar. Är jag en kass morsa nu?
Fast K får och har alltid fått äta och slafsa själv.
Såhär då- vid skridskor och målarbok drar jag fanimig gränsen.
*går å dör av virus*

2 kommentarer:

  1. Stackars gumman.
    Jag får komma över och ta hand om dig, jag kan ge dig massage, kan behöva en pall om du står upp, men ligger du ner så kan jag nå överallt, eventuellt så droppar det lite från penis, men hoppas det inte gör något.

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken Erik men ditt förslag känns föga lockande. Du ÄR ju så kort. Vi har ingen framtid. Och Tito Beltran-dropp från penis går bort. Usch!

    SvaraRadera