fredag 20 februari 2009

Ingen fotboja

Jag fick frigång efter mina testveckor idag.
Jag är ingen säljare. Eller jag är snarare en ojämn säljare.
En sten har fallit från mitt bröst som vi brukar säga. I helgen ska ja agera livsnjutare å det brutalaste. Återkommer med min planering inom kort för nu ska ja hämta min goa unge.
På måndag ska ja söka jobb satan- roliga jobb...och välbetalda.
Jag vill ha ut 30 000 och jobbar gärna måndag till torsdag mellan 10-16.
Här sitter det inte fast. Ambitiös är mitt andra namn *tror på det själv*

Sen undrar jag vem i hela helvetet som lagat kålsoppa eller kålpudding eller annan äcklig kålrätt i mitt hus för det har vandrat genom ventilationen eller nåt.
Luktar skunken i min lägenhet.
Usch. Kan vi vara överens om att vi aldrig tillagar sånt snusk igen, grannarna?
Tack på förhand!
/Lgh 13

5 kommentarer:

  1. Kanske en ojämn, dock läcker säljare. Och var är det jag ser i texten. Bröst?
    Sätter sig ensam i ett hörn.

    SvaraRadera
  2. Ett sten har lättat från mitt hjärta heter det kanske- haha! Och tack för komplimangen. EN sten-ORKA korrigera redigera och smeta med tippex!!! Naaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeee.

    SvaraRadera
  3. vi stöttar varandra vettja :)

    SvaraRadera
  4. Hmmm, du har nog bara inte använt din Lactal på rätt sätt.

    SvaraRadera