tisdag 24 februari 2009

Opp och ner

(ner och opp, grisen gal i granens topp *nynnar lite smått*)

Vi börjar få rätsida på livet jag o liten. Ks mamma har varit lite labil sen i lördags men ja tror det börjar stabilisera upp sig. (PMS, eller va faan jag nu har suger så djävla mycket med gigantiska Rosing-läppar)

Liten ville somna i sin säng i sitt rum inatt. Hon väljer att somna där en eller två gånger i veckan men kommer oftast till mig på natten (och jag vet inte varför ja berättar detta för det är ju rätt ointressant). Hon får ta det i sin takt. Nytt med eget rum ju.

Jag har kollat på Rosing ikväll. Reagerade fysiskt på tv-programmet

  • Illamående
  • Helkroppsklåda
  • Rodnade
  • Flyktbeteende- myrben
  • Zapparnerv-vibrerande

Kollade även på klippet där Vickans och Dannes förlovning eklaterades. Säger man så? Låter ju inte ett skit klokt. Den tillkännagavs iallafall. Samma fysika åkommor som ovan minus zapparnerven. Nerklickningsfingret ryckte dock satan hela tiden.

Dotter har ånyo drabbats av feber. Yippiekay-ey. Stackars liten tapper människa. Jag ska plöja igenom Platsbanken nu och sen ska ja läsa en god bok. Minns inte när ja gjorde det sist. Jag har ett lugn i kroppen. Va skönt det är. Har en finne under näsan också. Inte skönt.

Godnatt raringar!

2 kommentarer:

  1. Perkele vad jag älskar och mysa under din näsa.

    SvaraRadera
  2. jag fick samma symptom... men räddade mej med näsan i fejsbukk :s

    SvaraRadera