onsdag 25 februari 2009

Prydnadsföremål och annat

"Hund av porslin och lejon och rovfågel av gips"

Gomorgon denna skitkalla dag?
Ska kolla utomhustemp snart. Eventuellt.

Idag ska jag söka en administrativ tjänst där man verkligen ska kunna hålla många bollar i luften- skitmycket roliga arbetsuppgifter-love it. Försäkringsbolaget har lagt ut annons på sin hemsida igen. Fast då är det ju sälj...och VAD tycker jag om sälj? (Rätt svar: Om sälj tycker jag inte)

Jag vaknade 06.40 idag. Av mig själv. Är pigg och redo att möta dagen.
Lillan fortsätter att snora och är jag inte tillräckligt snabb fram med papper då det sprutar produkter ur hennes näsa torkar hon av sig på pyjamasen

Mamman: Man torkar inte av snor på kläderna lilla gumman
K: Näe..bara på pyjamasen
Mamman: (rest her case)
Glor runt på Blocket. Jag vill inte köpa "Hund av porslin och lejon och rovfågel av gips"
(Säljes av djur. Insänd 24 feb) så ja skiter i det. Spännande med hund av porslin och lejon kan man ju tycka iochförsig. Och att detta säljs av djur...crazy world! Om nån är intresserad så ligger annonsen säkert kvar ett tag. Typ tiden ut. Ingen stress.
Nu ska vi ha frukostmys. Ägg!!!!

1 kommentar: