fredag 20 februari 2009

Olämpligt

  • Att kliva ut med dotters juicemugg i köket och stega fram emot mot box och NÄSTAN börja tanka den full med rödvin. (Jag har vänner som berättat att de varit nära att tanka vällingflaskan full med rött i ett tankspritt moment också- verkar galet)
  • Att träffa vänner (Taylor) på Bolaget som berättar för dotter att han har godis i påsen...Taylor skärp upp dig! Dotter tindrar och mamma styr upp.
    "Nä farbrorn har gubbdricka i sin påse" (Taylor ler, Taylor gillar fredag)

Det är inte jag som skrivit brevet. Jag är inte med i filmen heller.



2 kommentarer:

  1. Gubbgodis... fan två helrör beska droppar. Vidrigt säger jag bara. Sitter ju bakom karln, och hela han luktar malört efter helgerna. Men, snäll är han... oftast. När han inte slår mig... och tar på mig... *rädd*

    SvaraRadera
  2. Jag fick aldrig va med i filmerna även fast det var jag som skrev varenda brev.

    SvaraRadera