måndag 2 februari 2009

En fantasifull rubrik som t.ex. måndag

MorgonTV:
  • Tycker synd om pippifåglarna som skriker när elaka djävlar plockar av dem dundräkten.
  • Lyssnade inte på diskussionen om PPM i Nyhetsmorgon. Eller ja försökte men tvättmaskinen centrifugerade så högt.
  • Och nu är det ju Malou också som i vanlig ordning bjuder in nån från Let´s Dance och även understryker att hon också varit med i Let´s Dance. Vi vet kvinna!
  • Liam Norberg i intervjusoffan. Han från Sökarna. Den filmen har jag sett tusen gånger tror ja. Liam va snygg, eller alla va snygga förresten. Thorsten Flinck med. Och Örjan Ramberg gestaltade en vidrig rektor. Jag och min vän C kunde verkligen varenda replik i filmen. Nu har Liam skrivit en bok iallfall om värdetransportrån, tiden i fängelse och insikter. Han känner sig attackerad av Malous frågor. Intressant. Han ser väldigt bra ut men det är något med hans ögon. Jag har så svårt för folk med den där typen blick. Nåt kallt, nåt hårt, nåt inte allt igenom gott. Fast man formas ju förstås av sina upplevelser, det går ju inte och komma ifrån. Det ligger nog alldeles säkert något i att ögonen är själens spegel. Han har blivit frälst...Ajaj.
*Stänger av TVn*

Har svarat ett glatt kvittrande nästan trallande "Goooomooooorgon" då mobilen ringde förut eftersom jag tyckte displayen visade att det va en "kändis"
-Eh, heeeeej det var från BVC...

Hoppsan sa. Men nu vet Barnavårdcentralen iallafall att K har en strålande glad mamma.
Jag ska ta en prommis. Långkallingar på.
Ha en fin dag.

3 kommentarer:

  1. Oj en kändis? Vem då?
    Kan det vara den där Direktörn, har läst hans blogg. Så jävla bra. Nu ska jag röka på. HEJ DÅ!

    SvaraRadera
  2. ja jag säger det samma... jäkla folk alltså =)

    SvaraRadera
  3. Det är ju tisdag idag? Eller? Slentrianblogga lite tack.

    SvaraRadera