tisdag 17 februari 2009

Tisdagstristess

Min lillräka har dyngkoll.
TV-reklamen (för Telenor) där två män håller varann i handen och den ena säger "Do you have Facebook" rullade tidigare.
-Va sa han sa K
-Jag vet inte sa ja (engagerad mor, "ja vet inte" är ett skitbra svar när man inte orkar)
-Jo han sa Facebook (klockrent uttal)

Tänk om nästa nyhetsbrev från dagis innehåller en uppmaning från dagispersonalen att vi måste lägga upp våra ungar på fejjan för att...eh..Ja VARFÖR skulle vi göra det?
Skolverkets rekommendation kanske...eller nåt...ja vet inte..

Jag har inte gjort nån matlåda tills imorrn. Klantigt men ja kom inte upp ur soffan då ja väl slog ner ärschlet en stund.Jag går och lägger mig nu tror ja. Inte direkt hajpad och överaktiv.
Imorrn äre onsdag och när den är klar kommer torsdagen och sen fredagen och med det helgen. Fast vem räknar? (JAG!)
Å så tror ja att jag har hål i en tand. Jag ignorerar. Brukar bli kallad till undersökning i augusti så då styr han väl upp det där- snyggtandis Per

1 kommentar: