tisdag 17 februari 2009

Städtant och smuts

Jag drömde inatt att min mamma kom hit och storstädade min lägenhet.
Måste komma ihåg och ringa henne och fråga om hon tror att det var en sanndröm.

Jag borstade inte tänderna innan jag gick och la mig igår. Därav omysig mun. För annars är ja väldigt fräsch i munnen på morgonen
(Vem har dött i min mun??!! Illaluktande svavelgaser förstås- faan va äckligt det låter! Kanske prova SB12, är det bra?)
Morgonens mysigaste:
Skållheta duschen.
Fast när ja klev ur kom japå att ja verken tvättat schamponerat eller tvålat in mig så då fick jag hoppa in i duschen igen.

Det verkar lite bristande hygien här minsann.
Äckelmunnar och smutsiga kroppar. Skärper upp mig

Mvh edert Smutso

4 kommentarer:

  1. You Dirty woman you!

    SvaraRadera
  2. Vickie: HAHA! Dirty är mitt namn så då blir väl Trött mitt tredje namn gissar ja. Är det helg snart?

    SvaraRadera
  3. ANDRANAMN förstås!!
    Goddammit! *Går i ide*

    SvaraRadera