lördag 7 februari 2009

Ett livstecken

Tapetseringen går som smort. Nu bryter vi för kvällen. Bara slattar kvar. Jag har applåderat mina föräldrar flera gånger i timmen och däremellan servat med mat och fika samt städat lite skåp.
Jag såg i almenackan att idag är det stora Pantaflaskedagen så det har ju firats en stund vid stinkesatan-apparaten på ICA.
Snyggve i kassan idag, hur läcker som helst är han.
Jag tror att vi kommer bli ihop. Eller näe...ja tänker lite att jag bestämmer det. Ytterst orutinerat att gå till ICA osminkad med plattefrissa men ja visste inte att han jobbade idag.
Undrar hur gammal han är?
Hoppas att han inte är yngre än 24 för där går gränsen.

Som vanligt är ja en tidsoptimist så det sjunger om det. Skulle tvätta toaväggarna med målartvätt men ser att klockan är artonhundra inom kort. Hinns nog inte.
Jag måste göra mig i ordning och ikläda mig paljett och boa- schlager it is i kombination med en helvets massa rött.

Bloggar nåt trött imorrn om ja orkar.

Love you all peaches

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar